ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ
|
Ζάκυνθος, 15/02/2017
|
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΖΑΚΥΝΘΟΥ (Ε.Λ.Μ.Ε.Ζ.)
|
Αρ. Πρωτ.:12
|
|
Πληροφορίες
|
:
|
Προβής Φώτης
|
ΠΡΟΣ: Σχολεία
Β΄θμιας Εκπ/σης
|
|
:
|
6978936176
|
Κοιν: ΜΜΕ
|
Site
|
:
|
|
|
e-mail
|
:
|
elmezante@yahoo.gr
|
|
|
|
|
|
|
|
ΘΕΜΑ: «Πλαίσιο και
πρόγραμμα δράσης της ΕΛΜΕ Ζακύνθου εν όψει της Γ.Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ»
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ζακύνθου εκτιμά ότι η
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ προετοιμάζεται πυρετωδώς για νέο πακέτο αντιλαϊκών
μέτρων! Προετοιμάζει μεγάλη μείωση ή και κατάργηση του
αφορολόγητου, νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων, νέα μέτρα και μόνιμο κόφτη
και μετά το 2019.
Τέρμα πια με την
κοροϊδία της «σκληρής διαπραγμάτευσης» και της «δίκαιης ανάπτυξης»!
Τέρμα πια με την
αναμονή, την απογοήτευση και τη μοιρολατρία!
Τώρα μέσα από το
συλλογικό αγώνα, με σημαία τις σύγχρονες ανάγκες μας, με ενότητα όλων των
εργαζομένων και συμμαχία των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, μπορούμε να βάλουμε τη
δική μας σφραγίδα στις εξελίξεις.
Τα αντιλαϊκά
παζάρια που δίνουν και παίρνουν αυτές τις μέρες, οι εκβιασμοί και η τρομοκρατία
για να κλείσει η 2η αξιολόγηση έχουν ένα μόνο στόχο: Να επιταχυνθεί η
εφαρμογή των μέτρων των 3ου Μνημονίου, να γονατίσουν το λαϊκό κίνημα.
Κυβέρνηση και Ν.Δ. διαγκωνίζονται για το
ποιος μπορεί, πιο γρήγορα και αποφασιστικά να φέρει εις πέρα τη «βρώμικη
δουλειά». «Σφάζονται στην ποδιά» του ΣΕΒ και των
εργοδοτικών οργανώσεων, οι οποίοι, σε συγχορδία με τα κοράκια της Ε.Ε. και του
ΔΝΤ, ζητούν νέο αίμα, νέα μέτρα, νέα
σφαγή των εργαζομένων για να σώσουν τα κέρδη τους!
Τα σχολεία, οι
εκπαιδευτικοί και οι μαθητές είναι στο στόχαστρο αυτής της γενικευμένης επίθεσης!
Δεν αποδεχόμαστε
την κυβερνητική απάτη για τη δήθεν «κανονικότητα» στα σχολεία, δεν
συμβιβαζόμαστε:
·
Με την κατάσταση
στην δήθεν «ευνοημένη», κατά την κυβέρνηση, Ειδική Αγωγή, όπου χιλιάδες
παιδιά με ειδικές ανάγκες έμειναν και φέτος έξω από τις δημόσιες δομές της,
χωρίς παράλληλη στήριξη, χωρίς θεραπείες!!!
·
Με τις 4000 απολύσεις αναπληρωτών (συν τον ΟΑΕΔ – δουλεμπορικό που απειλεί με
περικοπή επιδόματος ανεργίας) και τις 8000 θέσεις εργασίας που χάθηκαν εξαιτίας των
περυσινών αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
·
Με τη σταθερή υποβάθμιση της εκπαιδευτικής -
παιδαγωγικής διαδικασίας, τα εκατοντάδες κενά που ακόμα υπάρχουν, τις ελλείψεις σε
υποδομές, την υποχρηματοδότηση, το κόψιμο των εργαστηριακών ωρών, τον φόρτο από
τις Β’ και Γ’ αναθέσεις στη Β/θμια, το πετσόκομμα ωρών από τον κύριο κορμό των
μαθημάτων στο Γυμνάσιο (π.χ. Φιλολογικά, Βιολογία, Οικ. Οικονομία κλπ), το
τσάκισμα του ολοήμερου Δημοτικού και Νηπιαγωγείου, με τη δημιουργία ενός
σχολείου που «όλοι θα τα κάνουν όλα».
·
Με τον εκπαιδευτικό λάστιχο, που μετακινείται συνεχώς για συμπληρώσει από
σχολείο σε σχολείο κι από βαθμίδα σε βαθμίδα. Με την αύξηση του ωραρίου των
Νηπιαγωγών σε 30 ώρες!!
·
Με τις καταργήσεις
τμημάτων στα ΕΠΑΛ ακόμα και στη μέση της χρονιάς καθώς και με την πιο
αποφασιστική προώθηση της μαθητείας, την πιο άμεση εμπλοκή των σχολείων και των
εκπαιδευτικών με τους εργοδότες, την μετατροπή τους σε «γραφεία ευρέσεως
εργασίας». Με την προσαρμογή του σχολείου στις ανάγκες των επιχειρηματικών
ομίλων.
·
Με τις αλλαγές που
κυοφορούνται στη δομή, το περιεχόμενο και τη λειτουργία του Λυκείου, όπως περιγράφονται
μέσα από την πρόταση του ΙΕΠ και τα πορίσματα του διαλόγου για την Παιδεία και
θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε ένα ακόμα πιο ταξικό, διαφοροποιημένο
και εξετασιοκεντρικό σχολείο με περιορισμό της γενικής παιδείας.
Αυτή
η πραγματικότητα στα σχολεία δεν μπορεί κρυφτεί παρά την προσπάθεια της
κυβέρνησης να ρίξει χρυσόσκονη στην αντιεκπαιδευτική της πολιτική π.χ. πως με τις
Δημιουργικές Εργασίες στο Λύκειο θα καλλιεργηθεί το ερευνητικό πνεύμα και η
δημιουργική ικανότητα των μαθητών ή με τη θεματική εβδομάδα στα Γυμνάσια, όπου
επιδιώκει να παρέμβει με συστηματικό τρόπο στο μυαλό και την ψυχή της νέας
γενιάς.
Οι αναδιαρθρώσεις που προωθούνται συνολικά
στον κρατικό τομέα (βλ ν.4440/2016 για την κινητικότητα, ν.4369/2016 για τη
αξιολόγηση), οδηγούν στην οικοδόμηση ενός κράτους ευέλικτου και
προσαρμοσμένου στις σύγχρονες ανάγκες του κεφαλαίου, με εργαζόμενους λάστιχο,
εχθρικό για το λαό και φιλικό για τους επιχειρηματικούς ομίλους.
Στο στόχο αυτό εντάσσεται και η αυτόνομη, συνεχώς αξιολογούμενη σχολική μονάδα, που θα έχει
ευθύνη στα οικονομικά της, στο πρόγραμμά της, μελλοντικά και στην πρόσληψη των
εκπαιδευτικών της, την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών!
Δεν θα κάνουμε βήμα
πίσω από το δίκαιο αίτημα της ανάκτησης των απωλειών
που είχαμε τα
προηγούμενα χρόνια.